Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Podstawa prawna:
• Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062)
• Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848)
• Zarządzenie nr 188/2020 Wójta Gminy Radowo Małe z dnia 12 listopada 2020 r. w sprawie powołania koordynatora do spraw dostępności
Koordynator ds. dostępności w Gminie Radowo Małe - Urząd Gminy w Radowie Małym:
Anna Ociepa
Dane kontaktowe:
Urząd Gminy w Radowie Małym Radowo Małe 21 72-314 Radowo Małe
telefon: 515 280 239
e-mail: aociepa@radowomale.pl