Ogłoszenie o wyniku Konsultacji Społecznych Projektu Zarządzenia
Ogłoszenie o wyniku Konsultacji Społecznych Projektu Zarządzenia
Informujemy, że konsultacje społeczne dotyczące projektu zarządzenia w sprawie wprowadzenia procedur obsługi osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Gminy Radowo Małe zostały zakończone. Konsultacje odbyły się w terminie od 29 maja 2025 r. do 20 czerwca 2025 r.
Ich celem było zebranie uwag do projektu zarządzenia. Formularze zgłoszenia uwag można było dostarczyć drogą elektroniczną na adres ug@radowomale.pl (z dopiskiem „konsultacje – osoby ze szczególnymi potrzebami”) lub bezpośrednio do Urzędu Gminy Radowo Małe (Radowo Małe 21, 72-314 Radowo Małe, pokój nr 14) w godzinach pracy Urzędu.
Projekt zarządzenia był dostępny do wglądu w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy
Radowo Małe (www.bip.radowomale.pl) oraz na stronie internetowej Gminy Radowo Małe (www.radowomale.pl).
Informujemy, że w wyznaczonym terminie konsultacji nie wpłynęły żadne uwagi do przedstawionego projektu zarządzenia.
Wójt Gminy Radowo Małe
Mariusz Sira
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!